შინაარსი კომენტარით -
შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმი №1
№1
|
ნაშრომის აგება
|
ქულა
|
1
|
ნაშრომი კარგადაა ორგანიზებული, მონაკვეთები თანამიმდევრულად და
ლოგიკურად ენაცვლება ერთმანეთს. აბზაცები სწორადაა გამოყოფილი.
|
1
|
2
|
ნაშრომში დარღვეულია ტექსტის ლოგიკა და/ან იგი ორგანიზებული არ არის.
|
0
|
კრიტერიუმი №2
№2
|
შინაარსის გადმოცემა
|
ქულა
|
1
|
შინაარსი გადმოცემულია ნათლად, აზრი მკაფიოდ და ნათლად არის
ჩამოყალიბებული. მოცემულია ტექსტის მნიშვნელოვანი, ძირითადი ნაწილის სრულყოფილი
შინაარსი.
|
4
|
2
|
მოცემულია ტექსტის მნიშვნელოვანი, ძირითადი ნაწილის სრულყოფილი
შინაარსი, მაგრამ ზოგ შემთხვევაში აზრი არ არის მკაფიოდ და ნათლად
ჩამოყალიბებული.
|
3
|
3
|
არ არის მოცემული ტექსტის მნიშვნელოვანი, ძირითადი ნაწილის
სრულყოფილი შინაარსი, ამასთანავე ზოგ შემთხვევაში აზრი არ არის მკაფიოდ და
ნათლად ჩამოყალიბებული.
|
2
|
4
|
მოცემულია ტექსტის ზერელე შინაარსი, აზრი არ არის მკაფიოდ და ნათლად
ჩამოყალიბებული.
|
1
|
5
|
მოსწავლე ვერ გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს, თანმიმდევრობა, ლოგიკური
კავშირები დარღვეულია/ ან შინაარსი გადმოცემულია ერთი-ორი წინდადებით.
|
0
|
კრიტერიუმი №3
№3
|
ფაქტობრივი შეცდომა
|
ქულა
|
1
|
არ არის დაშვებული არცერთი ფაქტობრივი შცდომა
|
1
|
2
|
დაშვებულია ერთი ფაქტობრივი შეცდომა
|
0
|
კრიტერიუმი №4
№4
|
დამოუკიდებელი
აზროვნება, კომენტირების უნარი
|
ქულა
|
1
|
მოსწავლე სწორად აფასებს ფაქტებს, ლექსიკურად გამართულია მისი
მსჯელობა, განმარტავს თავის
შეხედულებას.
|
2
|
2
|
მოსწავლე სწორად აფასებს ფაქტებს, მაგრამ არ განმარტავს თავის
შეხედულებას/ან ლექსიკურად გაუმართავია წინადადებები.
|
1
|
3
|
არ არის მოცემული მოსწავლის კომენტარი/ ან მოსწავლის კომენტარი
არაადეკვატურია.
|
0
|
კრიტერიუმი №5
№5
|
მართლწერის ნორმების
დაცვა
|
ქულა
|
1
|
არ არის დაშვებული 4-ზე
მეტი შეცდომა.
|
2
|
2
|
არ არის დაშვებული 8-ზე მეტი
შეცდომა.
|
1
|
3
|
დაშვებულია 8-ზე
მეტი შეცდომა.
|
0
|
No comments:
Post a Comment