გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ერეკლე მეფე დაა ანანურელი ულამაზოები
|
სწავლები საფეხური
|
მე 5-ე კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
21 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/ აქტუალობა
|
ტექსტის კითხვა და გაანალიზება ,ზეპირი ტექსტის მომზადებისა და მოსმენის
სტრატეგიების დაუფლება, კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა, გაბმული მეტყველების განვითარება,
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, დიალექტიზმებზე დაკვირვება,წერის სტრატეგიების დაუფლება.
|
წინასწარი ცოდნა
|
ბუნებრივი იერიში ,კითხვებით შემმოწმება.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
შეფასების რუბრიკით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური
რესურსები
|
სახელმძღვანელო და კომპიუტერი
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
მოსწავლებს ვყოფ ჯგუფებად და ვავალებ გაიხსენონ , რა იციან ‘,,მეფე ერეკლეს
შესახებ“
გამოსაკითხი მასალა ლადო ასათიანის
,,კრწანისის ყაყაჩოები“
გაკვეთილი იწყება მოსწავლეების გამოკითხვით, განვლილი მასალიდან მათ
დაუსვამ კითხვებს ;
გავიხსენებთ კრწანისის გმირებს; გამოვკვეთავთ თუ ვინ იყვნენ 300 არაგველები
-მთიდან წამოსული სამასამდე თუშ- ფშავ-ხევსური,რომლებიც ,,მგლურით“ მოეშურებოდნენ სამხრეთისაკენ,რომელთაც
აინტერესებდათ ერეკლე მეფის დახმარება,
ჯგუფურად მომუშავე ბავშვები
წარმოაჩენენ მოძიებუ მასალას;
ახალ მასალას ,,ერეკლე
მეფე და ანანურელი ულამაზოები“ ვხსნი
კომენტირებული კითხვით;
ყურადღებას გავამახვილებთ მთავარ
მოქმედ გმირზე-,,-მზევარის ბიჭი“,რომელსაც ქვეყნისთვის
საჭირო გეგმა აქვს
შემუშავებული
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment